מחקרים בטיפול זוגי

מחקרים

  1. An especially good account of Collaboration Couple Therapy.  תיאור טוב במיוחד של שיתוף פעולה זוגי בתרפיה. גרסה מאורגנת מעט של פרק שפורסם ב -2002 בספר ההדרכה הקלינית של תרפיה זוגית מהדורה שלישית, בעריכת אלן גורמן וניל ג'ייקובסון.
  2. Doubling  in Collaborative Couple Therapy: chapter 3 from Solving the Moment: הכפלה בתרבויות זוגיות משותפות: פרק 3 מפתרון הרגע: תיאוריה ושיטה של ​​תרפיה זוגית (בהכנה). הכפלה היא שיטת החתימה של גישה זו.
  3. A Delicate Balance: איזון עדין: כעס הוא רק גזר דין, וכך גם אינטימיות. שיחת ההתאוששות שתאפשר לבני הזוג להרוויח מהמאבק שהיה להם.
  4. How Conversations Cure: איך לרפא שיחות: השינוי מלחימה לשיתוף פעולה. דרכים למטפל שיסייע ליצור את השינוי הזה.
  5. Opening up a Second Level in the Relationship
    פתיחת רמה שנייה במערכת היחסיםאיך להתאושש ממאבקים עם השותף שלך על ידי יצירת מצע שמאפשר לדבר על זה.
  6. A Brief Description of Collaborative Couple Therapy
    תיאור קצר של הטיפול הזוגי.
  7. A View From Above the Fray
    דוגמה ליצירת פלטפורמה ממנה שותפים יכולים להתאושש ממצב של מאבק .

מחקרים בתחום הפסיכותרפיה

  1. Kohut, Kernberg, and Accusatory Interpretations
    קוהוט, קרנברג ופרשנויות מאשימות.
    מתאר כיצד פרשנויות מאשימות נתנו פרשנות שם רע. מאמר זה פורסם במקור בשנת 1984
  2. Psychotherapy by Precedent: Unexamined Legacies from Pre-1920 Psychoanalysis
    פסיכותרפיה מקדימה: מורשות לא מסודרות מפסיכואנליזה לפני 1920
    תיאור כיצד אמונות וטכניקות פסיכואנליטיות מסוימות גברו על התיאוריה שהולידה אותם. מאמר זה פורסם במקור בשנת 1985 בפסיכותרפיה: תיאוריה, מחקר, תרגול והדרכה, 22 (4), 793-802.
  3. Personality Styles and Therapy Styles
    סגנונות אישיות וסגנונות תרפיה – פירוט כיצד תכונות אישיות של לקוחות משפיעות על תוכנית הריפוי שלהם על הבעיות הפסיכולוגיות שיש להן ועל סוג הטיפול שהן מבקשות. מאמר זה פורסם במקור בשנת 1975 בפסיכותרפיה: תיאוריה, מחקר ומעשה, 13 (4), 303-307.
  4. The Therapist’s Major Dilemma
    הדילמה המרכזית של המטפל – כחלק מתגובתי לדיון בפסיכולוגיה האמריקנית, אני שואל באיזו נקודה להפסיק את האישור של חוויית הלקוח ולנסות לשנות את השינוי. אני עונה כי אימות חוויית הלקוח היא הדרך לייצר שינוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *